Voor onze dienstverlening kunnen wij uw persoonsgegevens verwerken. Daarnaast maken wij gebruik van cookies op onze website. Raadpleeg voor meer informatie ons privacystatement en cookiestatement.
Lees hier onder andere hoe u een beleggingsprofiel kunt kiezen en wanneer uw tegoeden worden overgezet.
11 mei 2023
Nieuws
Update migratie Saxobank
Update: Proces rondom migratie is ongestructureerd verlopen. Excuses voor het ongemak.
17 april 2023
Nieuws
Update tweede stap migratie Saxobank
Bekijk hier een update van de tweede stap in de migratie naar Saxobank.
28 maart 2023
Nieuws
Instructie voor het aanvragen van rekening Saxobank
Voor het beleggen in Blue Sky Eagle Fund moet u één nieuwe rekening openen bij Saxobank. Lees hier hoe u een rekening kunt aanvragen bij de Saxobank.
22 maart 2023
Nieuws
Tweede stap migratie Saxobank: actie vereist!
Let op: wij vragen u om op korte termijn actie te ondernemen. In dit bericht vindt u hierover nadere informatie.
1 maart 2023
Nieuws
Tweede stap migratie gepland in Q1 2023
In Q1 2023 staat de tweede stap van de migratie gepland, zoals eerder gecommuniceerd. Bij de tweede stap van de migratie gaat de registratie van u als deelnemer over van Blue Sky Group naar Saxobank.
1 maart 2023
Nieuws
Fiscaal jaaroverzicht 2022
Het Fiscaal Jaaroverzicht 2022 is vanaf 1 maart 2023 beschikbaar via het platform van Saxobank.
3 februari 2023
Nieuws
Aanloopproblemen migratie opgelost, koersupdate nog onderhanden
De migratie zorgde voor een aantal aanloopproblemen. Deze zijn met de handelsronde van februari 2023 opgelost, met uitzondering van de dagelijkse update van de koersen.
3 januari 2023
Nieuws
Fiscaal Jaaroverzicht 2022 vooraankondiging
Het Fiscaal Jaaroverzicht 2022 zal halverwege februari 2023 beschikbaar zijn.
22 december 2022
Nieuws
Status migratie Saxobank - 22 december
Eind oktober heeft de technische migratie naar Saxobank plaatsgevonden. Zoals aangegeven wordt een nieuwe structuur opgezet waarin verbeteringen worden doorgevoerd. Voorbeelden zijn het aanbieden van een portaal waarbij u zelf mutaties kunt opgeven en een professionele helpdesk die ook telefonisch bereikbaar is. Wij gaan ervan uit dit zonder verhoging van kosten te kunnen realiseren. Wij zullen u hierover binnenkort nader informeren.