Nieuws

Complicaties rond migratie Blue Sky Eagle Fund opgelost

6 juli 2023

Onlangs ontving u persoonlijk bericht over de complicaties rond de migratie van de beleggingsrekeningen van het Blue Sky Eagle Fund naar de individuele rekeningen bij Saxo Bank. De complicaties zijn opgelost.

In de afgelopen periode traden er complicaties op, waardoor er onrust ontstond. Zo waren er deelnemers die met hun nieuwe rekening (nog) niet konden handelen in de beleggingsfondsen van het Eagle Fund en werden bij sommige deelnemers ten onrechte transactiekosten berekend. Ook was de naamgeving van de fondsen op het portaal naar de mening BSG Fund Management, beheerder van het Eagle Fund, nog niet duidelijk.

BSG Fund Management betreurt het ongemak dat deelnemers hebben ervaren en vertrouwt erop dat de onvolkomenheden inmiddels tot het verleden behoren.

Inmiddels is de naamgeving van de fondsen op het portaal van Saxo Bank aangepast en kunnen deelnemers naast aan- en verkooporders, ook switchorders plaatsen. Heeft u vragen over uw rekening of het opgeven van orders, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van Saxo Bank. Zij zijn te bereiken op nummer +31 (0) 20 225 5900. De klantenservice is niet per mail te bereiken. Digitaal kunnen vragen worden gesteld via de chat of er kan een support ticket worden aangemaakt nadat er is ingelogd op de rekening.

Indien u vragen heeft over de beleggingen van Blue Sky Eagle Fund (dus niet vragen over uw rekening bij Saxo Bank), kunt u contact opnemen met Blue Sky Eagle Fund via vermogensopbouw@blueskyeaglefund.nl.

Meer over de migratie, de opgetreden complicaties én de getroffen maatregelen vindt u hier. Op de website zullen regelmatig updates worden geplaatst.