Nieuws

Update tweede stap migratie Saxobank

17 april 2023

Openen nieuwe rekening Saxobank

Via de link in de mail kan één rekening worden geopend bij Saxobank. Na openen van de rekening, ontvangt u inloggegevens van Saxobank. Zodra uw rekening operationeel is, zullen de participaties van al uw rekeningen bij Eagle Fund worden overgezet naar uw nieuwe rekening. U ziet daar dan dus dezelfde beleggingen als die u nu heeft. U ontvangt daarvan bericht. Dat kan enige weken duren. U hoeft daar zelf niets voor te doen.

U gebruikt uw huidige rekening totdat de tegoeden zijn overgezet

Zodra de tegoeden zijn overgezet, kunt u via uw nieuwe rekening beleggen in Eagle Fund. Dan kunt u ook een eventuele automatische overschrijving aanpassen.

Tot die tijd moet u via uw “oude” rekening blijven beleggen. U kunt uw gegevens bekijken door in te loggen met uw "oude" inloggegevens. Hier kunt u ook het jaaroverzicht 2022 vinden, zie Fiscaal jaaroverzicht 2022 | KLM Eagle fund (blueskyeaglefund.nl). Stortingen en opnames kunt u vooralsnog blijven doen op de wijze zoals aangegeven op de website Acties Mijn Eagle Fund | KLM Eagle fund (blueskyeaglefund.nl).

Klantenportaal Saxobank

Op uw nieuwe rekening kunt u gebruik maken van het klantenportaal van Saxobank. U kunt op uw rekening meerdere profielen aanhouden en ook andere beleggingen. U kunt in ieder geval per storting aangeven hoe u dit wilt beleggen. Waarschijnlijk is het ook mogelijk om dit automatisch te laten doen

Het klantenportaal valt onder beheer van Saxobank. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice van Saxobank. Zij zijn deze te bereiken op nummer +31 (0) 20 225 5900. De klantenservice is niet per mail te bereiken. Digitaal kunnen vragen worden gesteld via de chat of er kan een support ticket worden aangemaakt nadat er is ingelogd op de rekening.