Eind oktober vond de migratie naar Saxobank plaats. Zie ook het nieuwsbericht hierover. Helaas zijn hierbij problemen ontstaan, waarover wij u graag nader informeren.
Inloggen
De inloggegevens zijn verstuurd. U kunt inloggen op zowel het oude als het nieuwe portaal via Inloggen | KLM Eagle fund (blueskyeaglefund.nl)
Het kan zijn dat de website blijft “hangen” bij het inloggen. Mogelijk helpt het als u de geschiedenis wist, cookies verwijdert of inlogt via een andere browser. Blijft u deze problemen houden, laat het ons dan weten.
Update saldo Saxobank
Op het nieuwe portaal ziet u uw saldo en/of uw posities. Momenteel wordt de koers van de beleggingsprofielen niet dagelijks bijgewerkt. We werken aan een oplossing hiervan.
IBAN
Uw IBAN blijft gelijk. Inmiddels is deze gekoppeld met de rekening op het nieuwe platform. Dat betekent dat stortingen op de gebruikelijke wijze kunnen worden gedaan. Deze worden automatisch verwerkt op het nieuwe platform.
Handelsronde 1 november
De handelsronde op 1 november is helaas vertraagd uitgevoerd, zie het nieuwsbericht Uitvoering handelsronde 1 november.
Inmiddels hebben wij geconstateerd dat sommige overboekingen na de deadline van de handelsronde zijn ontvangen op het nieuwe platform. Dat betekent dat deze stortingen worden belegd op de eerstvolgende handelsronde, die van 1 december 2022. Door de koppeling van de IBAN’s, zie hiervoor, kan dat een volgende keer niet meer voorkomen. Excuses voor het ongemak.